You are currently viewing לברון ודיוויס גוברים על יאניס, דאלאס מפרקת את ממפיס ויוטה גוברת על בוסטון ביום שישי ענק של כדורסל / דור בלוך

לברון ודיוויס גוברים על יאניס, דאלאס מפרקת את ממפיס ויוטה גוברת על בוסטון ביום שישי ענק של כדורסל / דור בלוך

וושינגטון וויזארדס (28-23) 118 – אטלנטה הוקס (45-19) 112:

וושינגטון מצליחה להדוף ניסיון קמבאק מאוחר של ההוקס שכבר פיגרו ב-16 ברבע הרביעי, אבל הצליחו לחזור עד 4 אבל וושינגטון הצליחה לשמור על קור רוחה מקו העונשין כדי להבטיח את הנצחון ולהשאיר את תקוות הפלייאוף גם אם הן קלושות בחיים.

קולינס סיים עם 26 עבור אטלנטה ששוב חסרה את הכוכב הגדולה שלה, הורטר הוסיף 14. בראדלי ביל כיכב עבור המנצחים עם 35 באחוזים נהדרים, ברטנס הוסיף 17 מהספסל, ורובינסון קלע 14.

ברוקלין נטס (34-28) 139 – סן אנטוניו ספרס (35-26) 120:

השפלה גדולה לספרס שקלעו פחות מ-30% מחוץ לקשת, הובסו בריבאונד, ירדו לפיגור דו ספרתי ברבע הראשון ופשוט לא נכנסו למשחק בשום שלב.

דרוזן קלע 24, וליילס ווייט הוסיפו 19, אבל ללא אולדרידג' לסן אנטוניו היה מעט מאוד למכור בערב שבו ההגנה שלהם שוב הייתה לא קיימת. מי שנהנה מכך היה לוורט שקלע 27 ב-31 דקות בלבד, האריס הוסיף 20 ודינווידי תרם 19 למנצחים.

ניו יורק ניקס (44-19) 103 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (24-39) 126:

כצפוי אוקלהומה מפרקת את הניקס במשחק שנחזה כתחרותי עד אמצע הרבע השני אז אוקלהומה יצאה לריצה שהעלתה אותה ליתרון דו ספרתי ומכאן הפער רק הלך וגדל כאשר לא פחות מ-6 שחקנים של אוקלהומה מסיימים בספרות כפולות, בעוד הניקס לא פוגעת בכלום עם 16.7% מחוץ לקשת כשהם כופים רק 4 איבודים על אוקלהומה.

פייטון סיים עם 18 ובארט הוסיף 17. בצד השני גלינרי הוביל עם 22, וכשהוא בריא מדובר על שחקן פשוט מצוין. כריס פול הוסיף 21, אלכסנדר סיים עם 18 בעוד שרודר עולה מהספסל ומספק 16 נקודות באחוזים איומים ונוראיים (5 מ-16).

בוסטון סלטיקס (20-42) 94 – יוטה ג'אז (22-40) 99:

אחד הנצחונות המשמעותיים ביותר של יוטה שהתייצבה מול בוסטון והצליחה להגביל את טייטום ולעצור לחלוטין את קמבה ווקר שסבל מערב נוראי בדרך לנצחון.

דווקא בוסטון פתחה טוב יותר ועלתה ליתרון 11 ברבע הראשון אבל יוטה עשתה את הריצה שלה בחזרה שכללה שלשה של ג'ו אינגלס, השוותה את התוצאה עם פתיחת הרבע השני ומשם לא הסתכלה לאחור. הג'אז הובילו בכל שניה מהרגע הזה, ביתרון שהגיע כבר עד 14 נקודות בדקות האחרונות. בוסטון עוד ניסתה קמבאק מאוחר אבל זה לא באמת היה קרוב.

בוסטון סבלה כאמור מערב קליעה נוראי של קמבה ווקר שהוביל ל-27.8% מחוץ לקשת לבוסטון בכלל וזה מה שהכריע את המשחק בו בוסטון שלטה בריבאונד ואיבדה פחות כדורים, אבל הקליעה שלה פשוט לא הייתה שם.

ערב מצוין של סמארט ירד לטמיון, הגארד סיים עם 29 באחוזים טובים. לעומתו ווקר עם 5 מ-17 ו-1 מ-7 מחוץ לקשת סיים עם 13 בלבד, טייטום הוסיף 18. בצד השני זה היה הערב של קונלי שמצא את הידית שלו עם 6 מ-10 מחוץ לקשת ל-25 נקודות. קלארקסון הוסיף 17 מהספסל.

שיקאגו בולס (42-21) 102 – אינדיאנה פייסרס (25-38) 108:

אינדיאנה התקשתה אבל החזיקה מעמד והשיגה את הנצחון שרצתה מול שיקאגו שהתקשתה למצוא את הידית מחוץ לקשת (24%) אבל בכל זאת הצליחה להישאר עם קבוצת פלייאוף לגיטימית כמו אינדיאנה עד לדקות הסיום, משהו להתעודד ממנו עבור הבולס שנותנים עונה טובה פחות מהציפיות המוקדמות.

אחרי מחצית ראשונה צמודה אינדיאנה כבר עלתה ל-23 הפרש אבל ראתה את קובי וייט מוביל את שיקאגו לקמבאק, והבולס כבר הורידו את ההפרש עד 6 אבל לא הצליחו להתקרב יותר מזה.

וייט סיים עם 26 מהספסל, בעוד האריסון הוביל את החמישיה הראשונה עם 25 נקודות כאשר באופן בולט שיקאגו עוד מתקשה למצוא את ההיררכיה שלה. מארקנן סבל מערב קטסטרופלי של 1 מ-10 מהשדה. בצד המנצח סבוניס הוביל את הפייסרס עם 24 נקודות ו-12 ריבאונדים, אולדיפו הוסיף 16 וטרנר קלע 15.

מיניסוטה טימברוולבס (43-19) 118 – אורלנדו מג'יק (35-28) 132:

במשחק שנמצא בצל של החשד שסטיב קליפורד חלה בקורונה ונאלץ לעזוב את המשחק ברבע השלישי, אורלנדו שלו התפוצצה התקפית על מיניסוטה עם 61% מהשדה, שלטה בריבאונד והשיגה נצחון חשוב שמקרב אותה עוד צעד לפלייאוף במזרח.

ביזלי הצטיין במיניסוטה עם 29 ולעומתו ראסל סבל מערב מחריד של 2 מ-14 מהשדה ל-5 נקודות בלבד. ריד הוסיף 16 באחוזים גרועים גם הוא. בצד השני ווץ' חגג בצבע עם 28 נקודות ו-12 ריבאונדים, גורדון הוסיף 15 ו-10 משלו ופולץ באחד ממשחקיו הטובים ביותר בליגה קלע 24 והוסיף 5 אסיסטים ו-5 ריבאונדים.

ניו אורלינס פליקנס (36-27) 110 – מיאמי היט (23-40) 104:

נצחון גדול לפליקנס שמראים שוב עד כמה מיאמי פגיעה במשחקי החוץ שלה, ולהיט יש כבר מאזן שלילי של 13-19 מחוץ לאולם שלהם. ניו אורלינס שלטה במשחק לכל אורכו למרות ערב קליעה חלש לאורך רוב הערב של ברנדון אינגרם. ההיט חזרו עד נקודה 3:14 לסיום אבל שלשה של הארט הייתה הדאגר ששבר את ההיט והפליקנס הצליחו להחזיר לעצמם את המומנטום ולנצח את המשחק.

באטלר הוביל את ההיט עם 28 נקודות בלי שלשה אחת, רובינסון הוסיף 24, דרגיץ' קלע 15 ואיגודלה שיכול להפוך למשמעותי מאוד עבורם אם ישאר בריא תרם 10 ו-7 ריבאונדים. בצד השני אינגרם עם ערב בו החטיא 15 מ-17 הזריקות הראשונות שלו אבל קלע 5 נקודות בדקה האחרונה שהכריעו את המשחק. 12 היו לו בסה"כ. הולידיי קלע 20, הארט עלה טוב מהספסל עם 19, ציון בערב שקטע קלע 16 ובול הוסיף 16 משלו.

דאלאס מאבריקס (25-39) 121 – ממפיס גריזליס (32-31) 96:

האם דאלאס מאותתת שבסגל מלא היא כח להתחשב בו בפלייאוף במערב? יתכן מאוד שכן.

המאבריקס יצאו לריצה ברבע השני שכללה 5 נקודות מהירות של סת' קארי ו-9 רצופות של פורזינגס, ומרגע שהם עלו ליתרון דו ספרתי הם לא הסתכלו אחורנית וממפיס פשוט לא הייתה בתמונה.

ברוקס הוביל את הגריזליס עם 15 בערב שקט של מוראנט שקלע 11 בלבד. ג'קסון עלה טוב מהספסל וקלע 16. בצד השני פורזינגס סיים עם 26 ו-11 ריבאונדים, בעוד דונצ'יץ' הסתפק ב-21 בערב קליעה פושר של 2 מ-8 מחוץ לקשת. קארי הוסיף 15 למנצחים.

פיניקס סאנס (38-25) 127 – פורטלנד טרייל בלייזרס (36-28) 117:

ללא דיאנדרה איטון שככל הנראה גמר את העונה פיניקס מצאה מושיע מפתיע בדמות ארון ביינס. זאת עונת שיא לסנטר אבל למשחק כזה אף אחד לא ציפה ממנו.

פיניקס הובילה לאורך כל המשחק כשהיא נהנת משליטה בריבאונד וממשחק מזעזע של כרמלו אנתוני ופושר של לילארד. אם תשאלו אותי קשה להבין למה קבוצה שכל החמישיה שלה כוללת שחקני NBA לגיטימיים נראית רע כל כך והטרייל בלייזרס יצטרכו לעשות חושבים רציניים מאוד בקיץ לגבי לאן הם לוקחים את הקבוצה שלהם.

מקאלום סיים עם 25 והיה מצוין, לילארד הוסיף 24 וויטסייד סיים עם 23 ו-20 ריבאונדים באחד ממשחקיו הטובים העונה, שהזכיר את ימיו הטובים במיאמי.

בצד השני ביינס כאמור עם משחק קריירה של 37 נקודות כולל 9 מ-14 מחוץ לקשת ו-16 ריבאונדים. וואו. סריץ' הוסיף 24 ובוקר במשחק שקט יחסית של 23 וגם 10 אסיסטים סייע לגבוהים שלו לנצח את המשחק. גם רוביו סיים עם דאבל דאבל של 13 ו-10 אסיסטים.

לוס אנג'לס לייקרס (13-48) 113 – מילווקי באקס (10-53) 103

משחק עונה סדירה ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש עם יכולת ביצוע טובה, הגנות רציניות, יריבות שהולכת ומתפתחת בין לברון למי שאולי ייחשב ליורש שלו בעוד כמה שנים, קהל נלהב ובקיצור תענוג של לילה בל.א, למעט התוצאה הסופית.

הבאקס היו מעט טובים יותר במחצית הראשונה אבל הלייקרס עלו לשניה עם ריצה שהעלתה אותם ל-12 הפרש בהובלת לברון וסיוע של דיוויס. המשחק עמד בסימן 2 הם יותר מ-1. בכל פעם שמילווקי ניסתה לחזור למשחק השילוב בין לברון לדיוויס לא השאיר להם סיכוי בעוד הלייקרס התכווצו מסביב לפריק התישו אותו ולקראת הסיום הוא כבר נראה עייף ממש, וקואץ' באד יצטרך למצוא לכך פתרונות כי הפלייאוף הולך להיות ארוך, או כך לפחות מקווים במילווקי.

המשחק היה מעט באווירת אולד סקול כששתי הקבוצות מתקשות לקלוע מבחוץ והולכות יותר פנימה, הבאקס קלעו ב-28% מחוץ לקשת והלייקרס 19% בלבד. הפריק סיים עם 32 ו-11 ריבאונדים אבל גם 1 מ-6 מחוץ לקשת. מידלטון היה קטסטרופה עם 2 מ-10 מחוץ לקשת ומתיוס סגר חמישיה מאוד לא מרשימה של קליעה עם 1 מ-6 מהטווח הרחוק. בצד השני לברון עם 37 8 ו-8 היה ענק זאת לא מילה וכמה מהאסיסטים באמת מראים את גדולתו בראיית משחק ויכולת ביצוע. ימח שמו. דיוויס הוסיף 30 ומלבדם הלייקרס לא קיבלו ולא נזקקו לשום דבר נוסף.

Subscribe
Notify of
77 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
MacLeod 1
MacLeod 1
07/03/2020 9:08:55

לא יודע אם אליפות, אבל בהחלט מגיע ללברון mvp לקינוח הקריירה

etayef
etayef
07/03/2020 9:13:10

אם להשתמש במילים שלך, תודה רבה, סיקור מעולה ימח שמך.

the artist formerly known as the Shot
the artist formerly known as the Shot
07/03/2020 9:16:38

יאניס יאבד את ה-MTV בגלל מיעוט הדקות ששיחק העונה. זה נקרא 'שאננות' וזה הגורם מספר אחת לנפילות של הגדולים – בכל התחומים. הוא צעיר, היה צריך לטרוף 40 נק' למשחק ולהבטיח את התואר הנכסף. במקום זה נח ונח. בסוף לברון עוד יגנוב לו את זה.

ברוך רובין
ברוך רובין
07/03/2020 9:28:16

הMVP של יאניס כבר אף אחד לא ייקח לו את זה, הוא לא יוביל את מילווקי לאליפות מכמה סיבות פשוטות, אין לו צוות מסייע לצידו , מידלטון הוא שחקן טוב גבול אולסטאר במזרח הוא לא סטאר או משהו קרוב לכך, אין להם PLAN B כשהמשחק לא עובד, המאמן שלהם לא מגיב ולא מנהל משחק טוב, ויאניס בדומה ללברון הצעיר יש לו רק אתלטיות כשאתה חוסם לו את הכניסה הוא הרבה יותר אנושי

רן הנרגן
רן הנרגן
07/03/2020 9:49:31

+1

the artist formerly known as the Shot
the artist formerly known as the Shot
07/03/2020 9:53:12

לברון נותן ריצה מדהימה מאז האולסטאר, קבוצות לא מעידות לשמור עליו, הוא ראשון במערב, יכול 'לגנוב' ליאניס – לא לגמרי לא בצדק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יהיה ניסיון תאגידי לצייר נרטיב כזה בודאות. לא מאמין שזה יצליח…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בדיוק. הבאקס מוציאים מעצמם יותר ממה שהם שווים.

היל, בלדסו, לופזים, מרווין וויליאמס….דה ויצנזו…תחשבו מה לברון היה עושה עם צוות כזה, מטריד את כולם על אנתוני דיוויס 🙂

פשוט באד מאמן עונה סדירה מעולה כמו קייסי. והקבוצה שלו מאד מאומנת ועם שיטה כאשר רוב מאמני הליגה הם כסילים מוחלטים ובעונה הסדירה לא נערכים למשחקים באינטנסיביות אז הם דורסים ו25 דק מספיק ליאניס לתת 35 ו15 על הניקס ויש להם 40 משחקים בעונה נגד קבוצות ברמה הזאת….
הן נותנות ליאניס לקחת תנופה מהחצי ושמות עליו איזה מרווין וויליאמס כזה או גון קולינס והוא נותן 15 דאנקים עם שאגות על הדרך מעיף שחקנים עם הכתף וידיו הענקיות שהם לא יכולים אפילו להחזיר באמפ או ליפול כי אז זה אנד וואן אז נשאר להם רק לפנות את הדרך….

הנה תראו את לברון איך מחזיק שומרים עם היד ואין שריקות, מה השחקן יכול לעשות? אם ידחף או ינסה להזיז את היד זה עבירה ישרקו לו…

https://youtu.be/3o9zOzmG6BY?t=63

https://youtu.be/3o9zOzmG6BY?t=175

ובכלל תראו איזה שמירה בדיחה מתיוס, וויליאמס ולופז באחד על אחד רוב הנק שלו, כמה זמן נותנים לו לדדות להתמקם, לעשות מה בא לו, אין דאבל טים אחד אפילו, אין לחץ כלום….התרפסות זה נקרא. ככה היה אגב למייקל אותו דבר בשנות ה-90 התרפסות מוחלקת ואימפוטנציה של מאמנים ושחקנים.

https://www.youtube.com/watch?v=3o9zOzmG6BY

ovadia
ovadia
07/03/2020 9:27:26

די מתחיל להימאס לי בחיים שלי לא ראיתי אתר עם כל כך הרבה שנאה ללברון מה יש לכם רדו ממנו, ימח שמו וכל הכינוים המגעילים האלה, זה רק מקינאה יכול להיות שהיום הוא כבר לא הכי טוב אבל מה שהוא עושה בגיל 35 זה ממש מטורף, וגם יש דבר שאני די בטוח שהוא הכי טוב וזה הניהול והראיית משחק שלו וכל מי שאמר שהוא לא שומר ברמות הכי גבוהות היום הוכח שכשהוא רוצה הוא יכול לשמור מאוד טוב

טיפשווילי
טיפשווילי
07/03/2020 11:23:11
Reply to  ovadia

שיקצה על הפרצוף שלך חחחחחח לגרוין זה שיקצה הלואי יקרע את האכילס יימח שמו שקיצה שקיצה שיקצה
אנשים פה ההנאה שלהם זה לקום כל לילה כבר מלא שנים ולראות את השיקצה מקבלת בראש חחחח בשביל זה אנחנו פה העיקר שהשיקצה תפסיד בשביל זה אוהבים כדורסל חחחחח לך תישן על האף שיקצה ובדרך תיקח את השיקצה האומו הקטן

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
07/03/2020 11:51:33

זו פרודיה סטייל 'מומי' על שמעון וברוך?

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
07/03/2020 12:19:38
Reply to  ovadia

איתך לגמרי. חבורה של אינפנטילים והתגובה למעלה מוכיחה את זה. זה הקהל של שונאי לברון..

עגל
עגל
07/03/2020 12:34:58
Reply to  ovadia

וואו אתה מה זה חדש בהופס . . .

etayef
etayef
07/03/2020 13:40:17
Reply to  עגל

אני לא חדש ועדיין נדהם מזה.
מילא מגיבים חבורה של אינפנטילים שונאי לברון שאין להם שום דבר חשוב להגיד, אבל מדהים שמנחם בעצמו הולך אחרי העדר, בן אדם בן 82 שמלכלך על לברון כל פוסט בערך.
הייתי רוצה לחשוב שעם ניסיון החיים, ההישגים והנחת, גם יבואו שיקול דעת ואיזון, אבל הוא פשוט נסחף אחרי המגיבים האחרים. כמו ילד שרוצה שיאהבו אותו בבי"ס.
קצת עצוב.

חגי "התותח" ניסני
Editor
07/03/2020 14:37:01
Reply to  etayef

ברוך שובך.

PhillySpecial
PhillySpecial
07/03/2020 15:02:37
Reply to  ovadia

אתה ממש לא חייב להיכנס לאתר אם אתה כל כך נפגע עבור לברון. הופס יתפקד מעולה גם בלעדיך

etayef
etayef
07/03/2020 23:48:21
Reply to  PhillySpecial

אני דווקא נהנה לשים לאנשים מראה מול הפרצוף, זה טוב לשחרור אנרגיות.
אתר שבו רוב הדמויות המובילות שונאות את לברון שהוא אזרח ואיש משפחה למופת, ומעריצים את קובי, נאשם באונס עם בחירת זריקות מפוקפקת.

Berch
Berch
07/03/2020 9:38:15

תודה על הסיקור המצויין.
אותי דווקא לא עצבן הימח שמו. היה משעשע.
ממה שאני מבין זה לא בא ממקום של שנאה אלא מתוך קנאה, העקכה ופחד שהוא יקרקס גם את הקבוצה האהובה עלי. מין הומור שכזה
🙂

חגי "התותח" ניסני
Editor
07/03/2020 9:45:16

תודה דור.
.
38 הליכות לקו של הלייקרס מול 23 של הבאקס. לדעתי המוטית היה היום שיפוט סופר ביתי שבסוף הוא זה שהכריע את המשחק עם המון המון שריקות חד צדדיות
.
מעבר מהיר על הבוקס סקור – רדיש עם משחק מצוין בהוקס של 28 נקודות ו7/5 מהשלוש. עוד משחק טוב אחרי פתיחת העונה הנוראית שלו.
.
לונזו עם עוד ערב קליעה טוב כבר על 52% אפקטיבי ו38% לשלוש. סקורר הוא לא יהיה אבל הוא לא החור שהיה בהתקפה בשנים שעברו ושניתן פשוט להשאיר לבד. בהנחה שהקליעה שלו התייצבה פחות או יותר, ביחד עם ניהול המשחק שלו וההגנה שהוא נותן שווה לפליקנס להשאיר אותו

דקסטר
דקסטר
07/03/2020 10:02:00

אוקיי חיכיתי למשחק הזה כדי להגיד ביותר בטחון שללברון מגיע להיות ה MVP:
1. שיחק יותר דק מיאניס
2. סטטיסטיקה זהה אם לוקחים בחשבון אסיסטים
3. משפיע על הקבוצה שלו יותר מכל שחקן אחר בליגה- דמיינו את הלייקרס בלי לברון. לא עושים פלייאוף!!
4. מוביל את הקבוצה שלו ל אזור ה +12-14 ניצחונות יותר ממה שחזו בתחילת העונה
5. מוביל את הקבוצה למקום ה 1 במערב הרצחני!!!
6. לעומת זאת יאניס כמעט ולא משחק. הוא השחקן ה 80 בערך מבחינת כמות דקות בליגה
7. מילווקי בלוח משחקים בין הקלים בליגה
8. המזרח באמת חלש- איזה אתגר כבר יש ליאניס? לשחק נגד סיאקם? קמבה הפצוע? אמביד הלא בכושר?
9. לעומת לברון- לוקה, הארדן- ווסטברוק, קוואי- ופול ג'ורג', יוקיץ', מיטשל, ציון, כריס פול. אפילו הקבוצות שלא יגיעו לפלייאוף קשוחות ומציקות.
10. וכל זה עוד אחרי שלברון ביצע טרנספורמציה בתפקיד

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  דקסטר

לא חשבתי על זה קודם לכן, אבל הנימוקים משכנעים ביותר.
1+

חגי "התותח" ניסני
Editor
07/03/2020 10:32:43
Reply to  דקסטר

תראה הטיעון על שלברון מועמד ראוי לMVP הוא סופר לגיטימי אבל חלקם מהטיעונים שלך לא מובנים בעליל:
1 לגבי מספר הדקות – מה זה בכלל רלוונטי? זה בערך כמו שתטען ששחקן X טוב יותר משחקן Y כי הוא לוקח יותר זריקות למשחק – יאניס דורס את הליגה בדקות בהם הוא על המגרש ושומר כוחות לפלייאוף
2 זכור לי ששנה שעברה הצגת את חולשת המזרח דרך זה שהראית שקוואי כמעט לא משחק ועדיין טורנטו סיימו מקום שני, אז למה השנה שבקליפרס נעדרו לא מעט זמן הכוכבים כולל שלהם, כולל קוואי וג'ורג', הטיעון הזה פתאום לא תופס?
3 הצמרת של המזרח לא פחות טובה מהצמרת של המערב ההבדל הוא בתחתית, שבמזרח קליבלנד ניקס ההוקס הבולס ושיקגו חלשות בסך הכולל ממיני הווריורס הקינגס פיניקס נ"א והספרס. המערב אכן יותר חזק מהמזרח אבל זה לא הבדל עצום.
4 אתה אומר שרק במזרח משחקים פצועים ובמערב לא? על סמך מה בדיוק?
5 אם סופרים אסיסטים אז גם סופרים ריבאונדים ושם יאניס מוביל בהרבה. בכלל ההגנה של מלווקי היא יאניס והוא השחקן שעושה אותה כל כך קטלנית ובפער עצום על שאר ההגנות (גם היום אגב הלייקרס קיבלו על כל כניסה לסל עבירה מאוד גבולית בעוד שלצד השני לא נשרקו דברים דומים או שנשרקו עבירות תוקף)

דקסטר
דקסטר
07/03/2020 11:10:29

חגי אני מקווה שהפעם תצדיק את המילה "תותח" בשם:

1. מס דק בוודאי שזה רלוונטי זה מראה על מידת המאמץ, התחרותיות וכמה הקבוצה תלויה בך. יאניס לא דורס את הליגה זה יותר השיטה של הקובוצה וריבוי המשחקים. קשה לשחק נגד קבוצות כמו מילווקי בעונה סדירה. בפלייאוף אתה תראה את זה.
2. לא הבנתי מה קשורים הקליפרס לפה? הקליפרס בנויים כמעט כסופר טים השנה ובטח כסופר טים הגנתית. הם אוכלים את טורונטו של שנה שעברה לארוחת בוקר.
3. הצמרת של המזרח לא שווה כלום- זאת סטטסיטיקה מזויפת. חוץ ממילווקי ובוסטון (אולי) מיאמי פילי אינדיאנה אלו קבוצות שלא ידגדגו אף אחד במערב. בתור אוהד הלייקרס אני לא מעוניין בשום מפגש עם הרוקטס למשל- מקום 5 במערב . אני חושב שלמעט מילווקי כל 4 הראשונות במערב יותר חזקים מכל קבוצה במזרח כולל בוסטון היחסית מוגבלים עם המאמן המשעמם שלהם. קבוצות כמו הספרס, ניו אורלינס ופורטלנד לא נכנסות לפלייאוף במערב!! וזה הבדל גדול לשחק עונה שלמה תחתרותית לעומת בית ההבראה שהניקס, קליבלנד, וושינגטון, שארלוט, דטרויט, שיקגו מספקות לצמרת המזרח.
4. גם אם יהיו 10 פצועים במערב יהיה אפשר להרכיב חמישייה טובה יותר. ואם תשים לב לא ציינתי את הפצועים של המערב- סטף, קליי, ליליארד
5. ריבאונדים תלויים גם בשיטה של הקבוצה. בינינו כל אהבל יכול לקחת ריבאונד. להוביל את הליגה באסיסטים זה משהו אחר..

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  דקסטר

רק בקשר להערה על האהבל – גם ג'ון וול וגם ווסטברוק הובילו את הליגה באסיסטים.

דקסטר
דקסטר
07/03/2020 11:31:49

על ווסטברוק לא מסכים איתך זה גם עניין של שיטת משחק של קבוצה.
.
תמיד יש יוצאי מן הכלל.
חוץ מזה לא צריך להיות מדען טילים.
אבל כדי להיות בפוזיציה של מחזיק כדור כן צריך להיות יותר משהו מלקפוץ לריבאונד

חגי "התותח" ניסני
Editor
07/03/2020 11:38:19
Reply to  דקסטר

התותח לעולם לא יוצדק – זו השאיפה – הסמן שאליו אני שואף להגיע, אבל כמו המשיח זה לא באמת יגיע אי פעם
1 מסכים שמלווקי מוגבלת יותר בפלייאוף מקבוצות אחרות. אין מה לעשות ליאניס עדיין אין משחק טוב כשהוא לא ליד הסל וזה בולט. אבל מה זה קשור? וזה למלווקי יש שיטה? גם לווריורס יש שיטה ולעוד לא מעט קבוצות עם מאמנים מצויינים כמו בוסטון או טורנטו. מה לעשות שמי שמייצר את הקפיצה זה היכולת הפסיכית של יאניס. אם כבר פלייאוף לעניות זכרוני טענת שבוסטון יאכלו את מלווקי בפלייאוף הקודם. אבל לא הצלחת להסביר את מספר הדקות כקריטריון למשהו (אלא אם כן לכתוב שזה מעיד על תחרתויות ומאמץ בלי שהראית איך זה מעיד על כך). אז הנה: זאק לווין לוקח יותר זריקות למשחק מפסקל סיאקום אז הוא מתאמץ ותורם יותר למאמץ הקבוצתי ולכן הוא צריך להיות באחת מחמישיות העונה
2 אתה טוען שהמערב "רצחני" איך יכול להיות שהוא רצחני אם הקליפרס במקום השני במערב עם כל כך הרבה חיסורים של 2 הכוכבים הראשיים שלהם שמנהלים מנוחות יזומות כל הזמן? הרי זה הטיעון שהשתמשת בו בשנה שעברה להוכיח שהמזרח הוא חלש
3 אוקי אמרת שהסטטיסטיקה מזויפת – אחלה. איך אמורים להתייחס ברצינות לטיעון שכזה? על סמך מה אתה אומר את זה חוץ מזה שזה נדמה לך ותו לא?
4 ראה סעיף 3 ברור שלא תכלול את סטף וקליי הם לא שיחקו העונה
5 לפי השיטה הזו, גם כל טמבל יכול למסור אסיסטים. הנה טריי יאנג שלעניות זיכרוני טענת שיהיו כמוהו אלפים בליגה, נמצא שני בטבלת האסיסטים, ורוביו שאני לא זוכר מה היחס שלך אליו נמצא שלישי. דונוציץ' רביעי אחרי 2 הלמלמים האלו ואפילו סימונס אחריהם. אתה באמת חושב שאפשר להתייחס ברצינות לטיעון כזה?

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  דקסטר

אני פה רק כדי לציין שבמדדים המתקדמים יוקיץ' ולברון זהים לחלוטין.
תודה.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

למשל.
(שימו לב לכיתוב תחת לברון)

עידו גילרי
Admin
07/03/2020 11:50:02

חחח. גדול. לא היית שם לב בחיים.
קבורה כשרה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

בין המוצאים שחקן ספרס בתמונה יוגרל חיוך של ברין פורבס.
.
וכל הכבוד ליוקיץ'

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דקסטר

שיקצה אפילו לא קרוב אליו. יאניס עושה הכל יותר ממנו בפחות דקות וליאניס אין אנתוני דיוויס בסגל….
הmvp של יאניס בכיס. גם מניפולציות התאגיד לא ישפיעו. ואתה שוכח שלברון בלי דיוויס לא עשה פלייאוף…

וניל טרופי
וניל טרופי
07/03/2020 16:15:35

אין עליך שמעון, תמיד אתה הוא זה שמצביע על העובדה שהמלך עירום. הפעם הוא לא ממש ערום, פשוט יש לו חליפה חדשה מבד איכותי. אמנם הצבעים שלה לא יפים, העיצוב החד גבתי לא עושה לי את זה, אבל האיכות יא וואראדי… עושה את ההבדל בין לבוא לפליאוף במוד של "אני המלך האמיתי ובאתי לקחת את הכתר בחזרה", לעומת החליפה הקודמת שאמנם היתה עשויה מבדים מובחרים מבית היוצר של כל הדראפטים האחרונים, אבל המידות היו קטנות מדי, יש לומר קטנות מדי למידותיו של מלך אמיתי. הקינג ומעריציו יכולים לחגוג את הנצחון הזה ולהלל את המספרים האדירים שלו, אבל כולם יודעים איך זה יגמר אם החליפה החדשה תקרע פתאום. יש אומרים שהיא נתפרה במהירות ולא היה מספיק זמן לעשות תפירות כפולות וכיסים מוחבאים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בהפסדים יאשימו את דיוויס שהוא רך ולוזר
בנצחונות לברון הוא המלך. יודעים איך התאגיד עובד…

Cooks
Cooks
07/03/2020 10:06:10

הלייקרס ניצבים מול בק0טו-בק אכזרי , שרפו את כל האנרגיות על יאניס והקליפרס יזכו מן ההפקר בניצחון שלישי עונתי על האחות הגדולה

דקסטר
דקסטר
07/03/2020 10:07:07
Reply to  Cooks

שינצחו בעונה הרגילה.. זה רק מגדיל את הסיכויים של הלייקרס לנצח בפלייאוף

scab666
scab666
07/03/2020 11:47:36
Reply to  דקסטר

איך.בדיוק?

Alex Rabino
Alex Rabino
07/03/2020 10:28:16

כנסו לאתר של ה NBA לראות את הדאנק של פורזינגס. לא תיראו הרבה כאלה העונה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

בפאתי המערב הדשדוש נמשך, אבל הזמן, וחוסר היציבות של כלל המועמדות, משחק לטובת ממפיס – לאחרות יש פחות ופחות משחקים לצמצם את הפער. אם יש מגיע בכדורסל, ואין, אז מגיע לממפיס, אחר כך לשקנאים ובסוף לסקרמנטו. הספרס ופורטלנד יכולות לתלות את התוצאות בפציעות, אבל זה טיעון חלקי ביותר מאחר וג'עג'עו גם כשכולם היו בריאים.
.
אז נכון, מגפה עולמית, כמעט מאה אלף חולים, מעצור חריף לכפר הגלובלי, והשלכות כלכליות שעוד יגיעו אל כל אחד ואחת מאיתנו, אבל ארון ביינס מזכיר לנו שגם בתנאים כאלה אפשר להגיע להישגים נדירים ומחזיר קצת צבע, ג'ינג'י, ללחיים של כולנו. כל הכבוד!
.
תודה רבה דור.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

תשע שלשות.
תשע.
ביינס.
תשע.
זה, זה כאילו, שיא.
השווה גם את שיא השלשות למשחק לסנטר וגם את שיא השלשות של פיניקס. לא נאש ולא בוקר לא מתקרבים אליו.
פאקינג אארון "באונסר במועדון בדסמ מחתרתי" ביינס.

ג'ורג' עובדיה הסקרן

קליפורד התייבש. קורונה זה שמועה חמודה ופרנואידית אבל כנראה לא נכונה.
תודה על סיקור מעולה.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

לא פעם ראשונה שקורה לו. מישהו צריך לקחת אחריות ולשמור עליו.

חגי "התותח" ניסני
Editor
07/03/2020 11:41:19

אשכרה צריך להזכיר לו. היה בטיול שנתי ולא לקח 3 ליטר מים וגם לא שתה מהג'ריקן הכללי (למרות שהוא זה שסחב אותו) מה שלא הבנתי למה חושבים שיש לו קורונה אם הוא כן הגיע למשחק ונטש אותו באמצע. כאילו הבידוד לא אמור להות טוטלי?

עידו גילרי
Admin
07/03/2020 11:50:39

כי זה כיף לפזר שמועות.

חגי "התותח" ניסני
Editor
07/03/2020 11:56:24

במיוחד שמועות על קורונה. יותר טוב מפנאי פלוס

c webb
c webb
07/03/2020 11:25:25

משחק מצויין בלוס אנג'לס.
מבחינתי, זה משחק ההצהרה של הלייקרס. לראשונה העונה, הם הוכיחו שהם "על אמת".
לגבי המשחק עצמו:
המשחק היה בשליטה מוחלטת של מילווקי עד שווגל עשה מהלך פשוט. העביר את לברון לשמור על יאניס. על הנייר זו החלטה תמוהה, הרי לברון יאבד אנרגיות מיותרות, והוא כבר לא אותו שחקן הגנה גדול כמו שהיה במיאמי (בלשון המעטה).
אך קרה בדיוק להפך, לברון פשוט נח יותר בשמירה על יאניס, היה לו קל יותר לשמור על האנרגיות כי המשחק התנהל בקצב איטי, וכשההגנות מסודרות, העוקץ במשחקו של יאניס הולך לאיבוד.

מבחינה התקפית, המחצית השנייה מראה מה צפוי לדעתי לראות מהלייקרס בפלייאוף, כל מהלך יעבור דרך לברון/דיוויס, כל החלטה, כל פוזשן.
משחק מצויין, מחכה לדרבי ביום ראשון!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  c webb

ושהבאקס ניגבו את הלייקרס זה לא היה הצהרה?

c webb
c webb
07/03/2020 12:32:13

זו הייתה הצהרה.
פשוט הלייקרס הוכיחו היום שיש להם עוד הילוך שהם יכולים לעלות, אם זה בהגנה או אם זה בהתקפה. וגם בלילה מזעזע מחוץ לקשת, לנצח את הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה, זו חתיכת הצהרה.
שוב, זו דעתי האישית, אתה רשאי לחלוק עליה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  c webb

לקבוצה הטובה בליגה קוראים לוס אנגלס קליפרס. מאזן 10-0 בסגל מלא ומאזן מפחיד עם קאווי וגורג יחד….
והם שלחו כבר שני הצהרות ללייקרס ולשיקצה שבאו להצהיר ויצהירו ביום א הקרוב שוב…
קאווי זה לא נער החיבוקים של לברון

גיא הירוק
Admin
07/03/2020 15:07:33

התגובות שלך, שמעון, הורגות אותי מצחוק. מהיכן הבאת את הנתון של 10 – 0 עם סגל מלא?
.
בלי לבדוק, אני יכול להגיד בלב שלם שיש להם הפסדים עם סגל מלא (קאווי + ג'ורג' + לו + הראל) מול הבאקס (20+ הפרש), מול הקליפרס (בבית), מול יוטה (בבית), ומול הסלטיקס. אני די בטוח שיש עוד כמה שאני לא זוכר.

חגי "התותח" ניסני
Editor
07/03/2020 15:26:22

לא יכול להיות שהקליפרס הפסידו לעצמם.. ואני מניח שמישהו בסגל היה חסר באותם המשחקים (תבדוק טוב אולי ג'מייקל גרין אולי שאמט)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הראו בשידור מול יוסטון 9 0 וניצחו את יוסטון אז סה 10 0
סגל מלא הכוונה כולם לא רק הביג 4

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

1. שיחק יותר דק מיאניס-אז יאניס אשם בזה שהוא דורס קבוצות? אז שלא ידרוס אלא ימשוך זמן…

2. סטטיסטיקה זהה אם לוקחים בחשבון אסיסטים- הסטט ממש לא זהה ואין מה לדבר בכלל על רמת ההגנה….

3. משפיע על הקבוצה שלו יותר מכל שחקן אחר בליגה- דמיינו את הלייקרס בלי לברון. לא עושים פלייאוף!!-להיפך חביבי לברון בלי דיוויס לא עשה פלייאוף, דיוויס כבר עבר סיסוס עם גרו הולידיי…דיוויס זה שנותן אותו סטט כמו לברון ומחזיק את כל ההגנה של הלייקרס. ופה יש כאלו שמבטלים אותו…

4. מוביל את הקבוצה שלו ל אזור ה +12-14 ניצחונות יותר ממה שחזו בתחילת העונה-כולם חזו הרבה דברים, חזיונות נחשבים לMVP? אז גה מוראנט הMVP הבלתי מעורר אין אדם אחד ששם את ממפיס אפילו קרוב לפלייאוף…

5. מוביל את הקבוצה למקום ה 1 במערב הרצחני!!!-נכון 1 במערב אבל לא אחד בליגה ומאזן 1-3 שלילי מול 2 היריבות קליפרס ובאקס. לעומת זאת הבאקס ניגבו את הקליפרס פעמיים ומחזיקים במאזן 3-1 חיובי

6. לעומת זאת יאניס כמעט ולא משחק. הוא השחקן ה 80 בערך מבחינת כמות דקות בליגה-יאניס דורס מהר ומשאיר לנגרים להנות מהפגרים

7. מילווקי בלוח משחקים בין הקלים בליגה-זה וטענה 8 אותה טענה

8. המזרח באמת חלש- איזה אתגר כבר יש ליאניס? לשחק נגד סיאקם? קמבה הפצוע? אמביד הלא בכושר?-הטענה היחידה שנכונה וצודק.

9. לעומת לברון- לוקה, הארדן- ווסטברוק, קוואי- ופול ג'ורג', יוקיץ', מיטשל, ציון, כריס פול. אפילו הקבוצות שלא יגיעו לפלייאוף קשוחות ומציקות.-זהה לטענה 7 ו8
10. וכל זה עוד אחרי שלברון ביצע טרנספורמציה בתפקיד-"טרנספורמציה"…זה אותו לברון שקצת מעביר כדור מהחצי יותר…אפילו באולסטאר שובץ לפורוורד…

11. לברון משחק עם שחקן שהיה טופ 10 עד העונה הנוכחית בליגה ושחקן ההגנה של העונה שקולע יותר ממנו….ליאניס אין שום דבר שמתקרב אפילו לאנתוני דיוויס, פאקן מידלטון ובלדסו חחח לברון היה בועט אותם עם סימני נעל בישבן אם היה משחק איתם….היה ללברון סגל די דומה בקאבס הישנה.

12. יאניס זה הלברון החדש, במזרח, בלי יריבים עם כבוד שנותנים לו המאמנים השחקנים, אף אחד אפילו לא מטטרש אותו, כולם חברים שלו עם חיבוקים ונישוקים…אותו שיקוץ רק יווני

asaf
asaf
07/03/2020 12:47:37

תודה על הסיקור המצוין. ובפינת הסטטיסטיקה הלא חשובה להיום: דאנקן רובינסון עם 51 נק' בשני המשחקים האחרונים של ההיט כולן משלשות …

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  asaf

שחקן נבחרת אשך קלאסי

erez
erez
07/03/2020 12:48:21

כן MVP לא MVP
מה שלברון עשה הלילה ועושה באופן רציף מתחילת פברואר הוא פשוט לא ייאמן.
ערב אחרי ערב נותן משחקי פנתאון. לא פחות.
מדהים.
הוא עשה היום צחוק מיאניס. זה היה מצמרר.
עשה מולו צחוק בהתקפה, עבר אותו וקלע עליו בלי שום בעיה.
באופן כללי היה פשוט בלתי עציר מכל מקום במגרש וקלע באחוזים מטורפים כולל מהקו.
מסר אסיסטים מדהימים, כרגיל, כולל אין ספור מסירות ששחררו לחלוטין קלעי שלשות שפשוט לא פגעו היום. (אתם שוב ושוב מדברים פה ובצדק על זה שאת מילווקי אפשר לנצח רק אם קולעים מלא שלשות. לליקרס היה היום יום שלשות לא פחות ממחריד ומזעזע) והכי חשוב ומטורף, פשוט הרג! את יאניס בהגנה. הרג אותו. יאניז היה פשוט אומלל מולו. לא ידע מה לעשות. זה היה מדהים ואותי בתור אוהד לברון זה ריגש.
לברון מדהים. לא היה ולא יהיה כמותו. איזה כיף לי ולכל מי שמעריץ אותו שזה פשוט לא נגמר ולא נראה כאילו שזה הולך להיגמר. אי אפשר להאמין.
איזה כיף שכל השונאים ימשיכו לשנוא ולמות מבאסה שוב ושוב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  erez

אנחנו מחכים להנות מקאווי ולא מנערי החיבוקים

erez
erez
07/03/2020 13:02:12

קוואי לא מהנה ולא מרגש.
הוא שחקן מדהים. מספר 2 בליגה אחרי לברון ואחרי לכתו יהיה מספר 1.

c webb
c webb
07/03/2020 13:38:53
Reply to  erez

מדוייק!

erez
erez
07/03/2020 12:50:40

המזל היחידי של כל השונאים הוא שנגד לברון מרכיבים כבר עשור את חלק מהקבוצות הכי גדולות שהיו אי פעם בנ.ב.א.
סאן אנטוניו, הלוחמים ועכשיו הקליפרס.
זו הנחמה היחידה של השונאים וזו הקארמה של לברון. באסה אבל זה מה יש .

חגי "התותח" ניסני
Editor
07/03/2020 14:35:56
Reply to  erez

נו באמת. מה שאתה עושה, זה לקחת את כל דיבורי ההייטרים, להכפיל במינוס 1 ויוצא שלברון הוא מעטים מול רבים ורק הגדולה שלו הביאה אליפויות. בחיית. למדתי להתרגל לגדולה שלו, אבל זה אחד הנרטיבים היותר מצחיקים שיש – כמו שידידי המאופק שמעון טבדי נוהג לומר – חרטא. – 2 אליפויות על קשקש של הקשקש ולא בזכות זה שהוא שם בעצמו בדקות המכריעות את הסלים המכריעים (טיעון לא מדויק בעליל אבל סתם בשביל להקצין) ועוד אחת מול חבורה של ילדים – מוכשרים ככל שיהיו. וכל זה עם סופר-טימס הכי מוכשרת שהייתה בזמנו. זו בערך תמונת המראה למה שאתה מנסה להציג.

erez
erez
07/03/2020 15:20:17

איפה כתבתי שרק הגדולה שלו הביאה אליפות? לא זכור לי ……. אם היית שם לב אז לא ציינתי לא את שמה של דאלאס כקבוצה מהגדולות בהיסטוריה ולא את הרעמים (למרות שלדעתי הם היו עם סגל טוב יותר מאשר של מיאמי. ראס כבר אז היה טוב מוויד ואיבקה היה טוב מבוש ובנוסף היה להם את הארדן מהספסל….לפני גדולתו אבל השחקן השישי של העונה דאז והם מבחינתי היו פייבוריטים) .
הזכרתי רק את סאן אנטוניו והלוחמים (בוא תתווכח איתי אם הם לא היו משתי הקבוצות הגדולות בהיסטוריה ובוודאי ובוודאי טובות יותר מכל קבוצה איתה התמודדו הבולס בשנות ה90) והוספתי גם את הקליפרס של השנה שמרגיש לי שהולכים להיות בטופ של הקבוצות ההיסטוריות (אפשר להתווכח גם על זה)
אבל מה אתה עשית? לקחת את ההייטריות שלך ותרגמת את מה שכתבתי כמו שאתה רוצה לשמוע.

חגי "התותח" ניסני
Editor
07/03/2020 15:30:10
Reply to  erez

"שנגד לברון מרכיבים כבר עשור את חלק מהקבוצות הכי גדולות שהיו אי פעם בנ.ב.א." תחליט אם זה לא לברון ועוד שאר מיני נגרים אז למה כתבת את המשפט הזה? כאילו מי מרכיב נגד לברון? ומה בדיוק הופך את סן אנטוניו 2013 לקבוצה היסטורית? נכון קבוצה טובה אבל מה נותן לה את המעבר? מהלוחמים הוא חטף על הראש למעט 2016 ואפשר עוד הפעם לפתוח את הדיון הזה – חטף הרבה יותר מיוסטון שהיו הרבה יותר קרובים לנצח את הווריורס עם דורנט ממנו. אז מה לכתוב שהמזל של ההייטרים של הארדן זה שמרכיבים מולו קבוצות היסטוריות?

גיא הירוק
Admin
07/03/2020 15:06:10

אני קורא תגובות שקוטלות את סיכויי הבאקס. במילה אחת –
שטויות.
אין לי מושג עד לאן הם יגיעו העונה. אבל אני די בטוח, שהדחה, אם תהיה, תגיע בסדרה צמודה מול קונטנדרית. גם בשנה שעברה ההפסד לטורונטו, הגיע אחרי סדרה צמודה במיוחד. מול האלופה לבוא.
.
לגבי שאלת ה-MVP –
האהדה שלי ללברון ידועה, אבל עדיין, זה של יאניס להפסיד.
.
זה כמובן לא משנה את דעתי שנכון להיום, לברון הוא השחקן הטוב בליגה.
כתבתי מיד אחרי האולסטאר שלדעתי לברון העביר הילוך. אני חושב שהנתונים מלמדים שזה נכון –
לפני האולסטאר:
25 נק' ב-54.4% אפקטיבי, 7.8 רב', 10.8 אס'.
אחרי האולסטאר (7 משחקים. 6 ניצחונות והפסד):
30.4 נק' ב-63.3% אפקטיבי, 7.7 רב', 9.6 אס'.
.
(מבט בנתונים מסביר בדיוק למה ה-MVP מגיע ליאניס. אם לברון היה נותן עונה מלאה עם נתוני פוסט האולסטאר שלו, ה-MVP היה שלו בקלות)

the artist formerly known as the Shot
the artist formerly known as the Shot
07/03/2020 16:59:55

גיא – קרא תגובתי למעלה 3.1.2
לא צריך סטטיסטיקה כדי לדעת. מספיק רק לראות. מעבר לזה – מסכים עם הכל – כמעט! קאוואי לטעמי השחקן הטוב בליגה. הראשון שכל מאמן היה לוקח.

MacLeod 1
MacLeod 1
07/03/2020 15:25:35

בואו נסכים שהמירוץ נפתח טיפ טיפה… יאניס ירד מ99% ל95%, זה תלוי בו אם הוא מוותר על זה או לא.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אטקינסון פוטר חחח קיירי ודוראנט עשו לו לברון. עכשיו נשאר להביא את טיי לו

עידן
עידן
07/03/2020 16:32:17

ידעתי שזה יקרה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

כן זה היה צפוי אבל חשבתי שיקח עד ינואר עונה הבאה…עושים לברון מהיר בלי פאסיב אגרסיב של כמה חודשים חח חבל רציתי לראות את הקומדיה עם המאמן הלבן עכשיו נראה קומדיה עם מאמן אחר

עידן
עידן
07/03/2020 16:46:08

אטקינסון לדעתי מאמן טופ 10 אולי טופ 7 בליגה.מאמן מצויין.אבל ברגע שקיירי ודוראנט חתמו שם שעון החול התחיל לפעול.הוא בנה את ברוקלין אבל קיירי ודוראנט לא מתאימים למשחק הקבוצתי שלו.כמו שאמרת יביאו איזה טיי לו בקיץ.אטקינסון יהיה המאמן הכי מחוזר בקיץ

the artist formerly known as the Shot
the artist formerly known as the Shot
07/03/2020 17:04:31

תגיד חבריקו – מה נעשה בפלייאוף בלי קיידי וסטף? בשביל מה אנחנו חיים? מה עם הבייבי שלך? מאז אריזה הפסיק להשחיל. מחר האנקונדה תפצפץ עצמות? או שגם הסייבורג בקנוניה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מאז אריזה הוא נוגב עי ממפיס ומאז חולה בשפעת…לא קורונה הוא מסר לאוהדיו..
לא מאמין שישחק גם הלילה..משחק הבא כבר ישחיל או ינסה לפחות.
לגבי האנקונדה אני מאמין שנשמע קראק..קראק…של העצמות עד לפה. יהיה אווירה של משחק 7 קבעתי כבר עם חברים. דאבל טים ולחץ הם לא יביאו לדעתי שומרים את זה לפלייאוף. ישמרו עליו כמו במשחק השני..

שחר אלוני
שחר אלוני
07/03/2020 18:44:05

הצהרה של הלייקרס ושל ווגל ולברון הלילה
ניצחו את הבאקס עם 19% לשלוש (באחוזים נורמליים היו מנצחים 25 הפרש), ומצאו דרך לבלום את יאניס.
ההגנה מספיק מתואמת ומוכשרת בשביל לצופף עליו כל פעם ועדיין לא להפקיר לחלוטין שחקנים אחרים.
לברון גם שמר אותו אישית בהגנה וגם נתן עליו 30 ומעלה בהתקפה. זה נראה כמו משחק של וטרנים מול נערים.
**
מחר בערב הם יהיו מותשים והקליפרס ינצחו אבל בסדרת האליפות בפלייאוף זה יכול להיות הפוך

שחר אלוני
שחר אלוני
07/03/2020 18:44:46

רק אומר שצרם לי לראות קללות נגד שחקן במאמר עצמו

שחר אלוני
שחר אלוני
07/03/2020 18:47:28

ברוקלין ממשיכים לטעות והולכים אול אין על האסטרטגיה הלא נכונה
קיידי וקיירי, אף אחד מהם לא מנהיג של קבוצה, אף אחד מהם לא מתכוון להיות שני בהיררכיה (כי שניהם רואים עצמם מובילים)
אף אחד מהם לא יקח אליפות מול המערבית גם אם דוראנט חוזר כאילו לא נפצע.
אטקינסון מאמן מצוין, וישדרג את הקבוצה שיגיע אליה, שחקני ברוקלין כבר הבינו מה עבר על הבוסטונאים שנה שעברה, וטוב יעשו אם יחפשו להם פרויקט אחר, לפני שהקבוצה שלהם תיראה כמו פילי עם סימונס ואמביד, רק עם הרבה פחות כימיה קבוצתית סביב קיירי

The Pro
The Pro
07/03/2020 18:56:23

מסכים עם שחר.
פוסט שנראה כמו משתנה ציבורית. מנחם בעבר לא היה נותן לזה במה עם מסקרים כמו זעפרני,סומסום ועופר.
גם אז ההייטרים של לברון כמו סטוקטון,אשברי יואל והאיש היו יותר הגיוניים. היום זה בעיקר ניגובי תחת והתכחשות למציאות.

לברון לא היה צריך את המשחק הזה כיד להראות שהוא עדיין הטוב בליגה.

thejanitor
thejanitor
07/03/2020 20:32:13

מאחל ללברון שיצמצם תפער ואולי אפילו הלייקרס יסיימו אם מאזן זהה למילווקי מה שיתן לו את הקייס לאמ וי פי, הנרטיב יהיה שזה התואר האחרון שלו לזכות כנראה וליאניס העתיד לפניו.